26.06.2025

Інформаційна доступність для осіб з інвалідністю та інших МГН

Мапа маршруту споживача — візуалізація взаємодії споживача з НФУ, а саме шляху клієнта поетапно, починаючи з пошуку послуги і закінчуючи здійсненням операції купівлі-продажу валюти.
Це важливий інструмент для підвищення якості обслуговування споживачів та ефективності бізнес-процесів. Ключове значення карти маршруту споживача для нашої Компанії -покращення клієнтського досвіду, враховувати потреби клієнтів на кожному етапі взаємодії (від першого контакту до лояльності та повторного користування послугами).

Зона сенсорної безпеки також важлива при наданні фінансових послуг всім без виключення споживачам фінансових послуг, особливо людям, що є чутливими і сприйнятними до цього, оскільки безпечне та комфортне середовище покращує формування довіри клієнта до Компанії, що є критичним місцем у фінансових відносинах, знижує стрес під час ухвалення рішень клієнтом, підвищує доступності і обізнаність про фінансові послуги.