Діяльність з надання фінансових послуг надавачами фінансових послуг здійснюється з дотриманням таких принципів:
- недопущення будь-яких форм необґрунтованої дискримінації споживачів;
- сприяння просвітницькій роботі з метою забезпечення обізнаності споживачів, отримання ними навичок, знань та впевненості щодо розуміння ризиків, відповідальності та можливостей, пов’язаних із користуванням фінансовими послугами.
Відповідно до Положення про авторизацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг» (далі – Положення), затвердженого Постановою Правління НБУ від 29.12.2023 року No199 Компанією розроблено та впроваджено Порядок взаємодії зі споживачами фінансових послуг, розгляду звернень споживачів фінансових послуг та інших суб’єктів взаємодії (юридичних осіб, органів державної влади та органів місцевого самоврядування) ТОВ «ФК «ТАЙГЕР ІНВЕСТ», що встановлює єдиний порядок взаємодії зі споживачами фінансових послуг та інших суб’єктів взаємодії (юридичних осіб, органів державної влади та органів місцевого самоврядування), приймання, реєстрації та розгляду звернень до ТОВ «ФК « ТАЙГЕР ІНВЕСТ», порядок інформування споживачів фінансових послуг та інших суб’єктів взаємодії про результати розгляду їх звернень.
Ознайомитись з Порядком взаємодії зі споживачами фінансових послуг, розгляду звернень споживачів фінансових послуг та інших суб’єктів взаємодії (юридичних осіб, органів державної влади та органів місцевого самоврядування) ТОВ «ФК «ТАЙГЕР ІНВЕСТ» (далі – Порядок взаємодії з СФП) можна за наступним лінком:

